/پایان هفته شانزدهم بوندسلیگا/ شكست خانگی ماینس برابر شالكه
تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
/پایان هفته شانزدهم بوندسلیگا/ شكست خانگی ماینس برابر شالكه
  • بازدید : (229)


فرایبورگ هم دیگر تیم پیروز عصر یكشنبه بوندسلیگا بود و توانست میهمانش بوروسیامونشن گلادباخ را 3 بر صفر شكست دهد. سیسه (2 بار) و بارت گلزنان فرایبورگ در این بازی بودند.

در بازی های شنبه بوروسیا دورتموند، وردربرمن را شكست داد و مهارناشدنی باقی ماند. بایرن مونیخ با شكست سنت پائولی بار دیگر خود را در جایگاه رسیدن به رقابت‌های اروپایی قرار داد. بایر لوركوزن با پیروزی در خانه هامبورگ به رده دوم جدول رقابت‌های بوندسلیگا راه یافت. كلن با یك پیروزی دور از انتظار اینتراخت فرانكفورت را شكست داد و نورنبرگ هم در بازی برابر هوفنهایم، این تیم بالای جدولی را در خانه‌اش با تساوی متوقف كرد. در دیدار كایزرسلاترن و ولفسبورگ نیز توپی از خط دروازه‌ها عبور نكرد.

به گزارش ایسنا، عصر شنبه با انجام 6 دیدار هفته شانزدهم رقابت‌های بوندسلیگا ادامه یافت.در رقابت‌های این هفته كه جمعه‌ شب با پیروزی 2 بر یك هانوفر برابر اشتوتگارت آغاز شده بود، دورتموند با گل های ساهین و كاگاوا، برمن را برد و برای چهاردهمین بار در 16 هفته سپری شده از رقابت ها با پیروزی از زمین بیرون رفت.

هوفنهایم و نورنبرگ نیز با تساوی یك بر یك به كار خود پایان دادند. كایزرسلاترن و ولفسبورگ هم امتیازهای بازی را با تساوی بدون گل میان خود قسمت كردند.

بایرلوركوزن با برتری 4 بر 2 برابر هامبورگ، خود را به رده دوم جدول رساند. در این بازی سام در دقیقه 30 دروازه هامبورگ مهمان را باز كرد. در ادامه ویدال به اشتباه دروازه خودی را باز كرد تا بازی به تساوی كشیده شود. این گل به خودی در دقیقه 48 به ثمر رسید. پس از آن ویدال با گلزنی دوباره اشتباهش را جبران كرد. او در دقیقه 61 دروازه هامبورگ را باز كرد و تیمش را در مسیر پیروزی قرار داد. آگوستو هم دو بار در دقیقه‌های 66 و 78 دروازه میزبان را باز كرد. تك گل دقیقه 79 ایلیا برای هامبورگ ثمری نداشت و میزبان نتوانست از این بازی امتیازی را به دست بیاورد. لوركوزن با این پیروزی32 امتیازی شد و به رده دوم جدول راه یافت.

در دیگر بازی‌ها بایرن مونیخ در خانه با نتیجه 3 بر صفر از سد سنت پائولی گذشت و خود را در یكی از جایگاه‌های رسیدن به رقابتی اروپایی قرار داد. همیت آلتین توپ (17)، فیلیپ لام (71، پنالتی) و فرانك ریبری (79) برای میزبان در ورزشگاه آلیانس آره‌نا گلزنی كردند.

كلن هم در بازی برابر اینتراخت فرانكفورت با تك گل دقیقه 56 كلمنس پیروز از میدان خارج شد.

در جدول رقابت‌های بوندسلیگا در پایان هفته شانزدهم، بورسیادورتموند با 43 امتیاز پیشاپیش قهرمانیش در نیم فصل نخست را قطعی كرده و صدرنشین است. بایر لوركوزن با 32 امتیاز در مكان دوم ایستاد. هانوفر و ماینس با 31 و 30 امتیاز تیم‌های سوم و چهارم جدول رقابت‌های بوندسلیگا هستند.

 


افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: